0 מוצרים
סה"כ
הוסף לעגלה

תקנון האתר


** עליכם לקרוא בעיון את התקנון לפני ביצוע הזמנה**
ההזמנה כפופה למפורט במדור.
אם.די.אס רשאית לשנות את הרשום בתקנון האתר בכל עת.

1. שעות הפעילות שלנו :

ימים א'- ה' 09:00-17:30 (איסוף עצמי של סחורה עד השעה 17:00)
טלפון  (פניה בכל נושא) 048211416 פקס : 04-8211429
טלפון ישיר מחלקת שרות 072-2640717
מענה טלפוני בימים א' – ה'  עד  השעה 17:00. 
ניתן לפנות אלינו בדואר האלקטרוני שכתובתו mds@mds.co.il או דרך אופציית צור קשר שנמצאת באתר.
כתובתנו: דרך השלום 9, נשר (בנין HOT ). חניה חופשית .

2. אתר האינטרנט והחנות הרגילה :

לאם.די.אס אתר אינטרנט וחנות רגילה.
רק חלק מהמוצרים המופיעים באתר אם.די.אס נמצאים באופן קבוע במלאי.
המחירים בחנות הרגילה גבוהים מהמחירים באתר האינטרנט
(מחירי החנות הרגילה גבוהים באחוזים משתנים ממחירי האתר).
לקוח שבדק מחירים באתר אך הגיע לאם.די.אס לבצע את ההזמנה יחויב במחירי החנות הרגילה.
הזמנה באתר חוסכת זמן המתנה בחנות ואת הטיפול על ידי מחלקת המכירות.
שימו לב כי בכל מקרה אין חובת משלוח. ניתן לבצע את ההזמנה באתר על מנת להבטיח את מחיר האתר, להמתין לאישור מלאי מנציג החברה ולהגיע למשרדנו בנשר על מנת לאסוף את ההזמנה.
משלוח בחברת שליחויות כדבר דואר רשום עם מעקב אחר החבילה וביטוח מחויבים בתשלום (ראו סעיף 12).


3. רישום לאתר :

רישום לאתר אינו חובה, ומיועד ללקוחות עסקיים ולקוחות אחרים המקבלים תנאי תשלום בהתאם להסכם שלהם עם אם.די.אס.

4. סמכות שיפוט
בכל מחלוקת משפטית שתתעורר בנוגע לקנייה באתר האינטרנט או בכל נושא אחר, סמכות השיפוט תהיה נתונה באופן בלעדי לבתי משפט בישראל ובהתאם לחוק הישראלי.

5.הגבלת גיל שימוש
השימוש באתר האינטרנט בתור מרכז ידע פתוח לכולם.
קניות והזמנות דרך האתר מותרות לכל אדם בגיר (גילו 18 שנים ומעלה). יתכנו מקרים בהם נבקש מאדם מסמכים נוספים לצורך הוכחת גילו ו/או הוכחת זהותו בטרם נתחיל לטפל בהזמנתו. עיכוב זה לא יחשב במניין הימים להם חברת אמ.די.אס אלירן מתחייבת לאספקת המוצר המוזמן.


6. ביצוע הזמנה :

בעת ביצוע הזמנה יש לבחור את המוצרים הרצויים ולהוסיפם לעגלת הקניות.
בביצוע הזמנה באתר, בעת הכניסה לעגלת הקניות , תידרשו להזין פרטים נוספים כגון טלפונים להתקשרות, כתובת מגורים וכתובת למשלוח (במידה והיא שונה מן הכתובת למגורים) וכו'.

7. המוצרים :

אם.די.אס רוכשת את רוב המוצרים מיבואנים בישראל. ניתן להזמין אצלנו מוצרים בודדים או מוצרים הדורשים הרכבה. המוצרים מגיעים בחלקם באריזה מקורית ובחלקם בשקית ניילון. הפריטים המגיעים בשקית נקראים OEM. רק לחלקם מצורפת חוברת משתמש ודיסקט הפעלה.
פריט ה-OEM זהה לפריט באריזה המקורית (מלבד האריזה ופריטים נלווים נוספים), ולעיתים הוא זול יותר.


8. זמינות המוצרים, אספקת המוצרים, התקנה והרכבה :

זמן האספקה עד 17 ימי עבודה אלא אם צוין אחרת. עם סיום הסדרת התשלום אנו מטפלים בהזמנתכם. מוצרים שחסרים במלאי אנו מזמינים עבורכם. אם הזמנתם מערכת הפעלה אנו מתקינים גם אותה. המערכת כולה עוברת בדיקה לפני שהיא מסופקת לכם.

מאידך, למוצרים בדידים לא מבוצעת על ידינו בדיקת תקינות לכל מוצר. 

באתר מופיעים מוצרים רבים. לעתים קורה שליבואנים חסר מוצר מסוים. אם הזמנתם מוצר כזה אנו נודיעכם ונשמח להציע לכם לבחור בין מוצר מתאים אחר לבין המתנה עד להגעת המוצר או לבטל ההזמנה ללא כל תשלום קנס. בכל מקרה לא תינתן הנחה או פיצוי כלשהו בגלל עיכוב בהגעת המוצר החסר.
המוצרים באתר מסומנים באדום או ירוק
ירוק – המוצר נמצא במלאי או במלאי היבואן
אדום- המוצר אינו במלאי וגם לא במלאי היבואן
עדכון זמינות אינה נעשית online ולכן עלול לקרות מצב בו מוצר המסומן בירוק לא יהיה זמין  
ניתן לקבל המוצרים באמצעות משלוח או לבוא לקחת אותם מאם.די.אס בשעות הפעילות, לאחר שקיבלתם הודעה שההזמנה מוכנה.
הרכבת מוצרים כרוכה בתשלום דמי הרכבה. נא לבחור באפשרות זו בהזמנה אם ברצונך הרכבה. לקוחות המבקשים גם להתקין מערכת הפעלה יבחרו באפשרות הרכבה והתקנת מערכת הפעלה וישלמו עבור הרכבה ועבור התקנת מערכת ההפעלה.
מוסכם על הלקוח כי הסחורה שתסופק לו תשאר בבעלות אם.די.אס עד לפרעון מלוא התשלום.

 


9. אחריות על המוצרים :

האחריות על המוצרים היא של היבואן בארץ. מוצר לקוי באחריות ניתן לשלוח או להביאו אלינו. באפשרותך לגשת ישירות ליבואן, אך מומלץ לוודא לפני כן את שעות קבלת הקהל אצלו. מוצרים לקויים שבאחריות נשלחים ליבואן יום עבודה למחרת הגעתם אלינו. תיקון המוצר או החלפתו נעשים על פי החלטת היבואן בלבד ועל פי תנאי האחריות שלו. במקרה שמתברר כי המוצר אינו לקוי והבעיה נובעת מניסיון ההתקנה שלכם, תחויבו בדמי בדיקה ומשלוח.
לא תינתן תמיכה בהתקנת המוצרים. האחריות אינה כוללת מוצרים שנפגעו משימוש לא נכון כגון, מוצר שנשרף או נפגע עקב הרכבה/התקנה לא נכונה, מוצר שנשבר או מוצר שניזוק עקב כוח עליון. התקנה מחודשת לתוכנה שהותקנה במחשב אך נמחקה או השתבשה כרוכה בתשלום.
לעיתים הטיפול במוצר יכול להמשך שבועיים ויותר, משך זמן התיקון או ההחלפה תלוי ביבואן בלבד. אנו נעשה כל מאמץ להחזירו בהקדם. 
תקופת האחריות למוצר שהוחלף היא משך זמן האחריות שנשאר למוצר הלקוי.

אנו לא אחראים על נתונים הנמצאים בדיסק הקשיח. האחריות על גיבוי הנתונים חלה על הלקוח.
דיסק קשיח או מחשב עם דיסק קשיח שנמסר לבדיקה, תיקון או החלפה לא יגובה על ידינו.

מוצר באחריות שלא ניתן לתקן ולא קיים מוצר כזה להחלפה, ניתן יהיה לשדרג אותו ולהוסיף מחיר עבור השדרוג. אנו נודיע לכם ונקבל את הסכמתכם.

במידה והיצרן/יבואן סגר את חברתו מכל סיבה שהיא ו/או הפסיק לתת שירות למוצריו, אם.די.אס אינה אחראית להחלפה ו/או לתיקון המוצר ללא תשלום, גם אם המוצר עודנו באחריות ונרכש באם.די.אס.
תמיכה – מחלקת השירות אינה מספקת תמיכה ופתרונות טכניים למוצרים הנמכרים על ידה והמיובאים ע"י יבואנים שונים, במקרה בו ליבואן יש מערכת תמיכה יופנה הלקוח לתמיכה טכנית אצל היבואן ובמקרה אחר יקבל הלקוח עזרה טלפונית בלבד (לא תמיכה טכנית) מאם.די.אס.
מסכים - מסך חדש עם פיקסלים פגומים לא יוחלף אם מספר הפיקסלים הפגומים קטן מהתקן שהיבואן מפרסם.
מחשבים ניידים - מחשב נייד חדש שהופעל לא יוחלף גם במקרה ונמצאה תקלה. במקרה כזה המחשב יתוקן ע"י היבואן.

מוצרים שתוקף האחריות שלהם פג מתוקנים במעבדת אם.די.אס ולעיתים נשלחים ליבואן לתיקון. מוצר שלא ניתן לתיקון יוחלף במוצר אחר על פי מחירו ועל פי הסכמת הלקוח.


10. מחירים והצעות מחיר :

המחירים באתר לא בהכרח מתעדכנים כל יום עסקים. מחירי המוצרים ללקוח נקבעים ביום ההזמנה על פי מחירם השקלי כולל מע"מ גם אם עלה או ירד מחירו הדולרי ביום האספקה.
המחיר למוצר הוא קבוע כפי שפורסם באתר, גם בהזמנת כמות גדולה מאותו המוצר.
לעיתים רחוקות מחיר מוצר ו/או מאפייניו יופיעו שגויים בשל טעויות אנוש בהקלדת המחיר ו/או מאפייני המוצר או בעקבות תקלה אחרת. במקרה כזה לא נוכל לכבד את המחיר ואו מאפייני המוצר המופיעים באתר. אנו נודיעכם ונאפשר לכם לבטל ההזמנה ללא תשלום קנס כלשהו.

11. תנאי תשלום ופרטי אשראי :

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי אשראי דיינרס.
האתר שלנו מאובטח אך באפשרותכם למסור את פרטי האשראי בטלפון 048211416.
מסירת פרטי האשראי טלפונית מעכבת את ביצוע ההזמנה ואספקת המוצרים.
החיוב יעשה בפועל ביום ההזמנה על פי המחיר השקלי כולל מע"מ המופיע בהזמנה שלכם.

עליכם לבחור את צורת התשלום :
1.         ניתן לשלם במזומן באם.די.אס או לבצע העברה בנקאית לפני האספקה (נא לשלוח לפקס 04-8211429  את אישור ההעברה הבנקאית)
לקוח המעוניין לשלם במזומן, יבחר באפשרות זו בעת ביצוע ההזמנה.
2.         ניתן לשלם בתשלום יחיד בכרטיס האשראי.
3.         ניתן לשלם בתשלומי קרדיט במשרדי החברה בלבד ולבחור את מספר התשלומים. חברת האשראי גובה ריבית לתשלומי הקרדיט .
4.         ניתן לשלם בתשלומים נושאי ריבית. ניתן לבחור עד 12 תשלומים. תשלום עד 3 תשלומים לא תחויב בריבית, ניתן לצפות בטבלת הריביות  תוך כדי ביצוע ההזמנה.
לסכום הכללי תתווסף ריבית. סכום הריבית תופיע בשורה נפרדת לפני הסה"כ לתשלום


12. איסוף סחורה, משלוח ודמי משלוח :

לקוח שבחר לאסוף את ההזמנה :
עליך לבחור בהזמנה באופציה של "איסוף עצמי". כך לא תחויב בדמי משלוח בעת החיוב.
לקוח שבא לאסוף הסחורה, חייב להציג תעודה מזהה (כגון תעודת זהות, רישיון נהיגה וכו') לפני קבלת הסחורה.
לקוח שבחר במשלוח :
אנו שולחים את המוצרים על ידי חברת משלוחים. רוב המשלוחים מגיעים אל הלקוח למחרת יום המסירה שלנו לחברת המשלוחים, אך לישובים מרוחקים או מעבר לקו הירוק יתכנו עיכובים.
הזמנות המאוחסנות במספר אריזות (כגון מחשב + מסך) מחויבות בדמי משלוח ע"פ מספר האריזות.
תשלום עבור משלוח הוא 45 ₪ כולל מע"מ לאריזה אחת.
בעת אספקת המשלוח, חייב הלקוח להציג תעודת זהות.

13. החזרות והחלפות של מוצרים מותרים להחזרה*:

ניתן להחזיר מוצר המותר להחזרה* או להחליפו תוך שבועיים מיום קבלתו וזאת בתנאים האלו :
א. המוצר מוחזר באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש ויכלול את כל הפריטים הנלווים. 
ב. הלקוח יקבל החזר תשלום באותה צורה בה שילם, בניכוי סכום של 5% מערך התשלום או 100 ₪ (הנמוך מביניהם). אם היו הוצאות נוספות בגין תשלום לצד ג' (כגון חברת משלוחים, חברת אשראי וכו') – הצרכן יישא בעלות התשלום הנוסף.
אם המוצר מוחלף באחר, יחויב או יזוכה הלקוח בהפרש בניכוי הנ"ל. ניתן לקבל זיכוי ולהישאר בזכות עד לקבלת מוצר אחר. 
ג. אם ברצונכם לשלוח לנו את המוצר, באחריותכם הגעת המוצר ללא פגם.
ד. במשלוח מוצר תקין המוחלף באחר מאם.די.אס תחויבו בדמי משלוח.

אם ביקשתם להחזיר או להחליף מוצר לאחר יותר משבועיים, אנו נשתדל לקבל את בקשתכם אך מחיר הזיכוי יהיה נמוך ב 20 אחוז לפחות ממחירו ביום ההחזרה.
במידה והיצרן ו/או היבואן סגר את חברתו מכל סיבה שהיא, ו/או הפסיק לתת שירות למוצריו, אם.די.אס אינה אחראית להחלפה או לתיקון המוצר ללא תשלום, גם אם המוצר עודנו באחריות ונרכש באם.די.אס.
*מוצר מותר להחזרה – מוצר שעומד בתנאים הבאים :
1. במוצר מתכלה / תוכנה - אריזתו במצבה המקורי (לא נפתחה ו/או לא הותקנה).
2. לא נעשה שימוש במוצר.
3. המוצר תקין לחלוטין.
4. זהו לא מוצר שנבנה בהזמנה מיוחדת לפי מפרט הלקוח.
5. קיימת הוכחת קנייה – קבלה/ חשבונית שהוצאו ע"י אם.די.אס.


14. ביטול הזמנה :  
ניתן לבטל הזמנה שלא סופקה ללא תשלום קנסות.

15. אבטחת האתר :

האתר מאובטח בטכנולוגית SSL  בכל התהליך של רישום פרטי לקוח והעברת נתונים לחיוב. העברת החיוב לבנקים נעשית דרך חברת TRANZILA .